Ko, kako i na koji način može da koristi sredstva reprezentacije iz opštinske kase, nije nimalo jeftino pitanje. U prilog tome ide i činjenica da je, na primer, samo  jedan od računa iznosio  neverovatnih 325 650 dinara, o čemu je svojevremeno  pisao „Bečejski mozaik”.

(https://becejski-mozaik.co.rs/component/k2/troskovi-reprezentacije-u-opstini-u-prvih-sedam-meseci-2016-racuni-od-108-do-325-650-dinara)

Ako gledamo na godišnjem nivou, iznosi reprezentacije su standardno preko 2 miliona dinara.

Lokalna vlast je na nezakonit i neustavan način „propisala” trošenje sredstava reprezentacije, pa je Ustavni sud taj tako donet Pravilnik stavio van snage još 07.05.2015 godine. (http://www.ustavni.sud.rs/page/predmet/sr-Cyrl-CS/11562/?NOLAYOUT=1). To međutim nije sprečilo ni tadašnje niti sadašnje predstavnike lokalne vlasti da i dalje ignorišu odluku suda i da novac iz budžeta i dalje troše po sopstvenom nahođenju.

Odborničkim pitanjem na Trećoj sednici Skupštine opštine Bečej 10.06.2016. godine, odbornik Milan Bokun je postavio pitanje o (ne)postojanju Pravilnika o reprezentaciji, na šta je dobio odgovor 02.07.2016. potpisan od strane načelnika opštinske uprave, da će u „narednom periodu“ opštinska uprava sačiniti nacrt novog akta i uputiti ga na donošenje nadležnom organu.

Taj „naredni period“, međutim, nikako da dođe. Evo već dve i po godine su prošle, a predmet se ne pojavljuje na Skupštini. Da li je u pitanju sprečenost načelnika opštinske uprave koji je izuzetno zauzet, jer, između ostalog, radi u svim mogućim (plaćenim) komisijama? Moguće, ali to može biti samo razlog, ali ne i izgovor ili opravdanje. Postoje stručne službe kojima načelnik rukovodi, pa se opet vraćamo na početak i pitanje čija je odgovornost.

Prethodni, od Ustavnog suda poništeni Pravilnik o reprezentaciji je bio napisan na tri strane sa još dva priloga. Imao je ukupno deset članova. Uz 13 000 prekovremenih sati u opštinskoj upravi, prosto je neverovatno da nije bilo vremena da se sastavi jedan običan, ali važan Pravilnik, kojim bi se problem rešio. Pre će biti da nije bilo i još uvek nema volje za to.

(http://samolokalno.rs/autorski-tekstovi/a-za-administraciju-13226-zlatnika)

Sve ovo isto važi i za Pravilnik o upotrebi službenih telefona u vezi kojeg je takođe morao da reaguje Ustavni sud, a o kojem ni do dan danas Skupština nije raspravljala.

(https://becejski-mozaik.co.rs/component/k2/troskovi-reprezentacije-i-telefoniranja-lokalnih-funkcionera-2016-godine-u-restoranima-je-potroseno-22-hiljade-a-za-telefoniranje-5-300-evra)

(http://www.ustavni.sud.rs/page/predmet/sr-Cyrl-CS/13097/?NOLAYOUT=1)

Pored gore pomenutog, nikad sprovedenog odgovora načelnika opštinske uprave, nepostojanje obaveznih pravilnika za skupštinskom govornicom  pokušali su na različite načine da „odbrane” i predsednik opštine, i načelnica za finansije. Međutim, jedini mogući korak je donošenje novog Pravilnika u skladu sa zakonom!

U međuvremenu, novac iz novčanika koji pune svi građani opštine, troše samo neki i to po sopstvenom nahođenju, bez ikakve kontrole. Odgovornost, šta to beše?

„Reprezentativna” nesposobnost ili neodgovornost?