Novi saziv SO Bečej 2016. godine  na mala vrata doneo je odluku o prenameni zemljišta na kojoj se
nalazila firma Bečejprevoz i glavna autobuska stanica u Bečeju. Naime, kako u samom predlogu i
obrazloženju piše, razlog izmeštanja autobuske stanice u industrijsku zonu je smanjivanje izduvnih
gasova u samom centru. Podsećamo da je nekoliko odbornika vladajuće stranke tada bilo u bliskim
poslovnim vezama sa privatnom firmom Bečejprevoz, pa je čak i tadašnji direktor Bečejprevoza bio
odbornik, a bivši zaposleni postao je i predsednik opštine Bečej.

Zašto je ovo bitno?

Kada pogledamo sa ove vremenske distance, vidimo da je sve što je ova vlast uradila u vezi sa autobuskom stanicom išlo na
ruku samo vlasniku te firme a uglavnom na štetu građana opštine Bečej. Onog trenutka kada je urađena
prenamena zemljišta, toj parceli u samom centru opštine Bečej višestruko je skočila cena. Tako da ne
čudi što je posle veoma kratkog vremena vlasnik prodao tu parcelu trgovinskom lancu Lidl, koji je pored
svog objekta napravio parking za preko 100 vozila i time pobio obrazloženje da se prenamena radi zbog
smanjenja izduvnih gasova.

Naravno do današnjeg dana nije izgrađena obećana autobuska stanica ali jesu skupocena autobuska
stajališta i to ne iz džepa vlasnika Bečejprevoza koji je profitirao ovakvom odlukom već iz džepova
građana opštine Bečej. Za izgradnju ova dva autobuska stajališta građani su izdvojili preko 40.000 evra.
Izgrađeno je takođe i sedam „smart“ autobuskih stajališta u opštini Bečej u vrednosti od preko
80.000,00 evra. Da problem bude veći, mnoga od ovih stajališta su neispravna i ne služe svrsi.
Građani još uvek ne mogu da uđu u klimatizovane prostorije, ne mogu da kupe karte, rasveta, punjači,
telefon za hitne pozive uglavnom ne rade a stajališta su toliko mala da ne štite  od kiše, sunca, snega a
ni od vetra. Kante za smeće i reda vožnje uglavnom nema.
Ipak ovo nije sve, gradski oci su zavukli ruku još jednom u džepove građana. Ulica Danila Kiša u kojoj su
postavljena nova stajališta ne ispunjava uslove da se tu zadržavaju autobusi. Sad sledi rekonstrukcija i te
ulice u visini od preko 500.000,00 eura. To sve izgleda nije bilo dovoljno, pa smo direktora Bečejprevoza
uposlili u Nadzorni odbor JP kao predsednika tog odbora.

Hajde, dakle, da saberemo koliko je građane Bečeja grubo koštala prenamena zemljišta i gubitak
autobuske stanice. Izuzećemo svu onu muku koju su građani trpeli dok nisu imali stajalište, jer nemaju
toalete, obećane klimatizovane prostorije – jednom rečju, izuzećemo činjenicu da naša opština više nema
autobusku stanicu. Izuzećemo čak i naknadu koju građani plaćaju direktoru Bečejprevoza za rad u
nadzornom odboru JP. Uzmimo u obzir samo direktno zahvatanje iz džepova građana i dobijamo
600.000,00 eura! Koliko je prenamenom zemljišta i prodajom istog zaradio vlasnik Bečejprevoza,
nemamo podatak .
No tome nije kraj – sva stajališta koja su kupili građani Bečeja održavaće JP Komunalac i to novcem
građana opštine Bečej.
Sve gore nabrojano vlasniku Bečejprevoza ali i njegovim prijateljima u opštini Bečej opet nije dovoljno.
Oni misle da je sasvim normalno da se postavljaju reklamni posteri na autobuskim stajalištima koje smo
mi kupili i koje mi održavamo, pogodićete – besplatno!

Ja tebi vojvodo, ti meni serdare!